چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری شرکت آلومینیومی هیندالکو در صنایع پایین‌دستی
01 دی 1399 - 9:42
شناسه : 3665
شرکت هندی هیندالکو اعلام نموده که تصمیم دارد با صرف 730 کرور روپیه هزینه، یک واحد اکستروژن آلومینیوم در منطقه سیلواسا (Silvassa) راه‌اندازی کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از گزارش باشگاه آلومینیوم، قرار است این واحد اکسترود آلومینیومی با ظرفیت ۳۴ هزار تن در سال بازار رو به رشد منطقه جنوبی و غربی هند را تأمین کند.
این پروژه بخشی از تصمیم اخیر شرکت هیندالکو جهت افزایش ظرفیت تولید در صنایع پایین‌دستی است.
سایتش پای، مدیرعامل شرکت می‌گوید: “با بهبود شرایط صنایع ساختمانی و خودروسازی در بازار، نیاز بازار به انواع محصولات آلومینیومی رو به افزایش است لذا این مسأله، عامل اصلی توسعه صنایع مختلف پایین‌دستی بوده است.”
پیش‌بینی می‌شود که بازار اکستروژن هند از ۳۷۳ هزار تن کنونی به ۸۵۰ هزار تن در سال ۲۰۳۰ توسعه یابد. ۶۰ درصد بازار اکستروژن هند متعلق به مناطق غربی و جنوبی است. قرار است واحد سیلواسا به مشتریان هیندالکو در این مناطق کمک کرده و آنها را تأمین نماید.
شرکت هیندالکو تصمیم دارد ظرفیت خود را در صنایع پایین‌دستی از ۳۰۰ هزار تن کنونی به ۶۰۰ هزار تن افزایش دهد. این پروژه ۷ هزار کرور روپیه هزینه خواهد برد (کرور معادل ده میلیون است).
واحدهای اکستروژن هیندالکو در رنوکوت (Renukoot) و آلوپورام (Alupuram)، محصولات خود را عمدتاً به صنایع خودروسازی، دفاع، هوا-فضا و ساختمان می‌فروشند.
شرکت هندی هیندالکو بزرگترین تولیدکننده محصولات نورد و بازیافت آلومینیوم در جهان است. این شرکت هندی دارای ۴۷ واحد تولیدی در ۱۰ کشور مختلف جهان است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.