چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی «کچاد» در طرح‌های توسعه‌ای
23 آذر 1402 - 10:58
شناسه : 36274
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: «کچاد» در 6 ماهه اول امسال بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه انجام داده که برابر با کل سال 1401 بوده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در نخستین کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهام‌داران با مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که به درخواست اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد، امیرعلی طاهرزاده ضمن اعلام این خبر به بیان عملکرد ۶ ماهه اول امسال در خصوص تولید و فروش این شرکت پرداخت و گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نیمه نخست سال مالی جاری، با درآمد مناسب ۲۷۰ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریالی خود رکورد قابل‌توجهی به ثبت رساند. این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۲۰۶ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال بود، بیانگر رشد ۳۲ درصدی درآمد این شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در تولید کنسانتره ۱۱ درصد، تولید گندله ۵ درصد، تولید آهن اسفنجی ۱۹ درصد و تولید شمش فولادی ۱۶ درصد افزایش تولید نسبت به برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال از عملکرد قابل‌قبولی برخوردار باشیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به آخرین وضعیت افزایش سرمایه «کچاد» از مبلغ ۱۹۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، عنوان کرد: پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده از روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه قابل معامله شد و حداکثر ظرف یک ماه آتی، ثبت افزایش سرمایه به مبلغ ۲۷۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت خواهد پذیرفت؛ ضمن اینکه این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات، آورده نقدی سهام‌داران و سود انباشته را جهت تامین بخشی از مخارج طرح‌های توسعه، جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر را در دستور کار دارد که امیدوار هستیم با حمایت سهام‌داران حقیقی و حقوقی این مهم تحقق یابد.

در ادامه اسماعیل خرم، معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز به بیان گزارش بررسی حسابرس مستقل مبنی بر مقبول و مطلوب بودن صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی و همچنین شفافیت اطلاعات شرکت و افشای به‌موقع گزارشات در مهلت مقرر  پرداخت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.