چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی در صنعت خراسان شمالی
28 شهریور 1400 - 16:15
شناسه : 18024
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۵۴۳ مجوز با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی دربخش صنعت صادر شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین حاجی بیگلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی با اشاره به صدور ۵۴۳ مجوز با سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دربخش صنعت، اظهار داشت: براساس آخرین نتایج اعلام شده؛ این سازمان به لحاظ افزایش میزان صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری عنوان نخست استان‌ را در کشور به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به افزایش ۲.۲ دهم برابری مجوز‌های صادر شده سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ افزود: با تعداد مجوز‌های صادر شده، پیش‌بینی می‌شود برای ۱۲ هزار و ۴۱۶ نفر زمینه اشتغال ایجاد شود. لذا اگر ۱۰ درصد مجوز‌های صادر شده به نتیجه برسد، شاخص‌های صنعت در استان به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. البته سال ۱۳۹۸، ۲۳۵ مجوزسرمایه‌گذاری صادر شده بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی در پایان اولویت این سازمان را بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذار و تسهیل فعالیت بخش خصوصی در استان دانست و خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۴۰ صادرکننده در استان بابت تعهدات ارزی بدهکار بودند که ۱۲ صادرکننده در بخش محصولات تولیدی و ۲۸ نفردر بخش غیرتولیدی بوده که بخش زیادی از این تعهدات رفع شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.