شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی «فملی» منصوب شد
27 مرداد 1401 - 13:59
شناسه : 31330
با حکم مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی این شرکت منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، علی رستمی در مراسم تودیع محراب احمدیان، معاون پیشین و معارفه امید طیاری، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی که با حضور معاونان و مدیران ستاد و مدیران مجتمع‌‌ مس سرچشمه و مس سونگون برگزار شد‌، با قدردانی از زحمات معاون پیشین، مطرح کرد:  یکی از پر‌کارترین معاونت‌ها، حوزه منابع انسانی است و طی این مدت، محراب احمدیان با تلاش‌های خود کمک‌های بسزایی در انجام امور داشتند.

وی افزود: خوشبختانه در امور تولید و مالی و اقتصادی مشکل مهمی نداریم اما لازم است برای تحول در حوزه تولید و توسعه در حوزه منابع انسانی، مسائل و موضوعات متناسب با این دغدغه‌ها مرتفع شود و با توجه به اینکه معاون جدید از تجربه لازم برخوردار هستند، امیدوار هستیم با تدبیر خود موانع را رفع کنند و بتوانیم بیش از پیش، آرامشی قابل توجه در حوزه منابع انسانی ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه نیروی انسانی بسیار ارزشمند‌تر از سایر دارایی‌های شرکت است و همگی عضو خانواده بزرگ شرکت ملی مس هستیم، اذعان کرد: در شرایط کنونی، سرعت تغییرات حوزه دانش و تکنولوژی بسیار سریع است. از این رو باید با مربیگری، پرورش و آموزش‌های جدید، زمینه ارتقای تخصص تمام نیروهای شرکت را فراهم کنیم.

رستمی با تاکید بر اهمیت لزوم ارتقای فرهنگ سازمانی، مطرح کرد: به عنوان مدیران شرکت، باید به تمام نیروهای انسانی اهمیت بدهیم و نگاه همدلانه نسبت به رفع مسائل آن‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: انتظار داریم به خانواده‌های این عزیزان که ما آرامش کنونی را مدیون آن‌ها هستیم، توجه بیشتری شود و بیانیه گام دوم انقلاب باید محور تحول در منابع انسانی باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، تصریح کرد: مجتمع‌ها و شرکت‌های تابعه باید ضمن استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی شرکت مس در تمام فعالیت‌ها، در راستای گام دوم انقلاب پرشتاب حرکت کنند.

رستمی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع سازمان یادگیرنده، اظهار کرد: در تصمیم‌گیری‌های مدیران، توسعه تکنولوژی شرکت باید مورد بازنگری قرار گیرد تا تبدیل به سازمان یادگیرنده در تکنولوژی‌ها و دانش جدید شویم.

وی در ادامه، با تاکید بر لزوم توجه به ایمنی و بهداشت محیط کار و الزامات زیست‌محیطی، اضافه کرد: این‌ها کلمات ارزشمندی است و نباید در حد شعار باقی بماند و از مدیران شرکت می‌خواهیم تا در اجرای پروژه‌ها و حوزه محیط زیست جدی‌تر عمل کنند. ضمن اینکه از مدیران مجتمع‌ها و ستاد انتظار داریم به آراستگی محیط کار و استاندارد‌سازی و ارتقای سطح بهره‌وری توجه بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است از جمله سوابق امید طیاری می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات کرمان، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایت سازمان سما، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و مدیرکل منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۹ تا کنون اشاره کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.