چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سقوط ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس
11 دی 1400 - 14:09
شناسه : 22481
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز نزولی بود، به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۸ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با ۱۸ هزار و ۴۱۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۴۶۳۰ واحد سقوط کرد و در رقم ۳۶۳ هزار و ۴۶۹ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۳۴۰ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۸۶ نماد بورسی مثبت و ۳۰۵ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۱۷۱ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۶۶۴ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۸ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال انجام شد.

۱۰۲ نماد فرابورسی مثبت و ۱۳۹ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو، پالایش نفت لاوان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مجتمع جهان فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز صف‌های فروش به ارزش پنج هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال بر صف‌های خرید به ارزش ۹۷۳ میلیارد ریال غلبه کردند. همچنین بیشترین خروج پول هوشمند مربوط به نمادهای اهرم، کارا و کارین و بیشترین ورود پول هوشمند نیز مربوط به نمادهای خ کاوه، هـ فارس و زلپارس بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.