چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سهام آمریکا در مسیر کاهش قرار گرفت
27 خرداد 1400 - 11:55
شناسه : 13905
براساس گزارش‌های منتشر شده، سهام آمریکا در پایان معاملات شب گذشته در واکنش به بیانیه پایانی اجلاس سیاست‌گذاری فدرال‌رزرو افت کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فدرال‌رزرو در پایان این اجلاس اعلام کرد که سریع‌تر از آن‌چه در گذشته پیش‌بینی می‌شد نرخ بهره خود را بالا خواهد برد.

میانگین صنعتی داو جونز ۲۵۶.۶۶ واحد با ۰.۸ درصد افت به ۳۴ هزار و ۳۳.۶۷ واحد بازگشت. این شاخص در واکنش اولیه به بیانیه بانک مرکزی آمریکا ۳۸۲ واحد سقوط کرده بود.

اس‌اندپی ۰.۵ درصد کاهش به چهار هزار و ۲۲۳.۷۰ واحد رسید. در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۲ درصد افت و به رقم ۱۴ هزار و ۳۹.۶۸ واحد رسیده است. شاخص‌های اس‌اندپی و کامپوزیت نزدک در واکنش اولیه به بیانیه فدرال‌رزرو یک درصد سقوط کرده است.

گفتنی است، فدرال‌رزرو اعلام کرد که اولین افزایش نرخ بهره می‌تواند در سال ۲۰۲۳ انجام شود. این در حالی است که قبلا در ماه مارس گفته بود تا بعد از این تاریخ هیچ افزایش نرخ بهره‌ای نخواهیم داشت.

جیمز مک‌کان معاون و اقتصاددان ارشد شرکت آبرین استاندارد اینوستمنت در پایان خاطرنشان کرد: شرایط حال حاضر آنچه بازار انتظار داشت، نبود. بانک مرکزی معتقد است که نرخ بهره زودتر و سریع‌تر افزایش خواهد یافت. این با بیانیه قبلی که گفته شده بود، تورم موقتی است هم‌خوانی ندارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.