چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سه دهه همکاری موفق
02 خرداد 1400 - 14:06
شناسه : 12654
در راستای همکاری شرکت راه‌‌آهن و فولاد خوزستان تحقق یافت؛ امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به تاریخ یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به همراه مرتضی پورعبدی مدیر حمل‌ونقل صنعتی و علی قبادی مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک این شرکت، در دفتر راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌‌آهن به همراه مرتضی جعفری معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن کشور دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به همکاری دیرینه راه‌آهن با شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: حمل‌ونقل ریلی، یکی از امن‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور به شمار می‌آید. علاوه بر این مفتخریم که بگوییم همکاری راه‌آهن کشور با شرکت فولاد خوزستان مربوط به سه دهه گذشته است و در این مدت، همکاری نزدیک و تبادل اطلاعات میان متخصصان داخلی شرکت و همکاران راه‌آهن موجب توسعه و سهولت در بارگیری و تخلیه مواد مورد نیاز فولاد خوزستان شده است.

حمل‌ونقل ایمن از اوصاف فولاد خوزستان

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت:  فولاد خوزستان به عنوان یکی از شرکت‌های صادرات‌‌محور، توانسته است با همکاری شرکت راه‌آهن، ایمن‌ترین راه حمل‌و‌نقل مواد اولیه را ایجاد کند.

وی افزود:  تبادل اطلاعات و تخصص در کنار استفاده از تجربه‌های موفق، از دیگر همکاری‌های این دو شرکت به حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: بارگیری ریلی، حمل، ورود و تخلیه به‌‎موقع محصول سنگ‌آهن، منجر به پایداری تولید می‌شود. بنابراین انتظار ما این است که شرکت راه‌آهن نسبت به ایجاد قطار باری و کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل ریلی، همکاری لازم را داشته باشد.

ضرورت همکاری با فولاد خوزستان مدیرعامل راه‌آهن کشور در پایان ضمن تاکید به ادامه‌ همکاری مستمر و صمیمانه با فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن خواسته‌های شرکت فولاد خوزستان، کارگروهی با مسئولیت معاون بازرگانی و بهره‌برداری تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.