چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سه غبارگیر جدید در واحد آهن‌سازی ارفع نصب شد
02 دی 1400 - 9:29
شناسه : 22117
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: این شرکت موفق به نصب سه غبارگیر جدید با ظرفیت 140 هزار مترمکعب با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیارد ریال شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جابر گنجی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت آهن و فولاد ارفع، اظهار داشت: در راستای بهینه‌سازی سیستم کنترل و رفع آلایندگی در مسیر سیستم انتقال مواد از واحد آهن‌سازی به فولادسازی، سه غبارگیر جدید با ظرفیت ۱۴۰ هزار متر مکعب به مجموعه اضافه شد.

وی افزود: شرکت آهن و فولاد ارفع، در راستای اجرای برنامه‌های بلند مدت محیط‌زیستی خود جهت توسعه پایدار و مدیریت و کاهش آلاینده‌های هوا، از اوایل سال ۱۳۹۹، با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال، فرایند طراحی، تامين، نصب و راه‌اندازی سه سیستم غبارگير جديد جمعا با ظرفیت ۱۴۰ هزار متر مکعب در ساعت در مسير سيستم انتقال مواد از واحد آهن‌سازی به فولادسازی را آغاز نمود و در نهایت این پروژه در آذرماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت آهن و فولاد ارفع، گفت: نصب این غبارگیرها، در ردیف برنامه‌های بلندمدت محيط زيستی ارائه شده شرکت آهن و فولاد ارفع به اداره کل حفاظت محیط‌زیست قرار داشته که با راه‌اندازی آن‌ها، ظرفيت مكش غبارگیرهای سيستم انتقال مواد به فولادسازی به میزان صد در صد افزایش یافته و دوبرابر شد و این موضوع تاثير چشمگيری در كاهش انتشار غبار و ذرات در هوا به همراه داشته است.

گنجی در پایان با اشاره به اهميت موضوع سلامت، حفظ محيط زيست و توسعه پايدار، خاطرنشان کرد: شركت آهن و فولاد ارفع مصمم است تا به ياری خداوند متعال و با تكيه بر توان داخلی، همانگونه كه برخی اقدامات مهم محیط‌زیستی را به سرانجام رسانده؛ با جديت و تلاش مضاعف، مابقی اقدامات مورد انتظار را تا حصول نتايج قابل قبول پيگيری و اجرا نماید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.