چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سود سهام سهام‌داران حقیقی، سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرداخت شد
13 آذر 1402 - 17:05
شناسه : 36086
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین گفت: در راستای سیاست‌‌گذاری هلدینگ صدرتامین در دو سال اخیر با محوریت سرمایه‌گذاری ثروت‌آفرین در کشور و ارج نهادن به سهام‌داران، اقدامات متنوعی در این مجموعه انجام شده است.
ارسال توسط : منبع : شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، امیرحسین نادری بیان کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو پنجم شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و پس از ارائه گزارش عملکرد سالیانه منتهی به سال مالی ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و قرائت گزارش حسابرس، از مجموع سود خالص به ازای هر سهم ۲۲۵۰ ريال سود تقسیم شد.

وی افزود: در مجمع عمومی «تاصیکو» به سهام‌داران وعده دادیم سهام معدن طلا را وارد بازار سرمایه خواهیم کرد تا تمامی سهام‌داران در این معدن طلا سهیم باشند. با تلاش شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، یک ماه پس از مجمع عمومی «تاصیکو»، در مهر ماه سال ۱۴۰۲ و با گذشت ۱۵ ماه از آغاز پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، این شرکت پروژه در بازار سرمایه پذیرش شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین عنوان کرد: از سوی دیگر طبق گزارش رسیده برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام سهام‌داران حقیقی، ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۲ تعیین شده است که در هفته پایانی آبان ماه ۱۴۰۲، دستور پرداخت را صادر و پنجم آذر ۱۴۰۲ دو ماه پیش از موعد تعیین شده، سود سهام سهام‌داران حقیقی، سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرداخت شد.

نادری خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد؛ این هلدینگ دارای ۱۶ شرکت تابعه بوده که در حوزه‌هایی نظیر فلزات اساسی، استخراج کانه‌های فلزی، استخراج و فرآوری زغال‌سنگ، محصولات شیمیایی، ساخت محصولات فلزی، کاشی و سرامیک فعالیت دارند. از اقدامات کم‌نظیر این هلدینگ پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای در زمان‌بندی کمتر از دو سال بوده که مهم‌ترین آن پروژه استحصال طلای معدن تفتان در استان سیستان و بلوچستان است که به زودی افتتاح خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.