پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
شاخص بورس ۸۰۰۰ واحد پیدا کرد
15 تیر 1401 - 14:25
شناسه : 29952
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 15 تیر ماه 1401، برخلاف روز گذشته نزولی بود و بیش از هشت هزار واحد افت پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز با هشت هزار و ۴۷۷ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم دو هزار و ۵۴۸ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۱۸ هزار و ۵۱۸ واحد رسید. در این بازار ۳۲۲ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و چهار میلیارد ریال انجام شد.

«شرکت ملی صنایع مس ایران»، «صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «فجر انرژی خلیج‌فارس»، «پتروشیمی پردیس»، «بانک ملت» و «پالایش نفت اصفهان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «فولادمبارکه اصفهان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

گفتنی است، امروز شاخص کل فرابورس هم ۸۴ واحد کاهش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۱۳۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۹۸ هزار معامله انجام شد که ۱۶۱ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال ارزش داشت. «پالایش نفت لاوان» و «بیمه سامان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «پلیمر آریاساسول»، «صنعتی مینو»، «فولاد هرمزگان جنوب»، «آهن و فولاد غدیر ایرانیان» و «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.