پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
شرایط ایده‌آل برای همکاری با ذوب آهن اصفهان
19 مرداد 1401 - 23:49
شناسه : 31064
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت ذوب‌آهن اصفهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در این دیدار، آخرین شرایط و تحولات تولید، مالی و همچنین سطح تعاملات بانکی با ذوب‌آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر گسترش مناسبات و تعاملات میان دو طرف تاکید شد.

ایرج رخصتی، مدیر عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار بیان کرد: طی سال‌های گذشته و در شرایط سخت اقتصادی، بانک رفاه گارگران همواره پشتیبان این مجموعه بزرگ صنعتی بوده است.

وی تعاملات گسترده‌تر با بانک رفاه گارگران را به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی خواستار شد و افزود: ضرورت دارد بانک رفاه کارگران با تسهیلات مالی با نرخ سود کم برای کارکنان و همچنین تسهیلات ارزی برای طرح‌های توسعه شرکت با ذوب‌آهن همکاری داشته باشد و این دو مجموعه با توجه به اطمینان متقابل، می‌توانند در جهت رشد تولید و بالندگی کشور قدم‌های مناسبی را بردارند.

اسماعیل‌لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه گارگران نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه پرافتخار ذوب‌آهن، مطرح کرد: بانک رفاه کارگران، آمادگی کامل دارد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از صنایع جانبی در کشور، همکاری‌های دو‌جانبه مناسبی برای تسهیل راهکارهای تولید در اختیار شرکت ذوب‌آهن اصفهان قرار دهد.

مدیرعامل بانک رفاه گارگران یادآور شد: با توجه به شرایط موفق تولیدی و افزایش و تنوع سبد محصولات در ذوب‌آهن، این بانک در بالاترین سطح آمادگی لازم برای همکاری با ذوب‌آهن اصفهان قرار دارد و اعتبارات مالی مورد نیاز تولید را به این شرکت اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.