چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شرکت‌های بزرگ پلی برای توسعه صنعتی کشور
02 خرداد 1400 - 17:19
شناسه : 12675
جلسه بازنگری و تدوین برنامه راهبردی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات روز یکشنبه دوم خرداد ماه با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های فولاد صبانور و شهید قندی برگزار شد، نماینده شرکت مشاور توضیحاتی را در خصوص لزوم تدوین و پیاده‌سازی استراتژی در مجموعه بیان و نکاتی کلیدی برای اجرای موفق آن تبیین نمود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز در این نشست مدیران مجموعه را به همکاری و هماهنگی ویژه برای تدوین و اجرای این برنامه راهبردی فراخواند و اظهار داشت: معتقدیم توسعه صنعتی کشور از مسیر توسعه شرکت‌های بزرگ عبور می‌کند و تجربه‌های جهانی کشورهای پیشرفته در این حوزه نیز موید آن است. در این راستا توسعه شرکت‌های بزرگ بی‌شک با برخورداری از یک استراتژی درست، عملیاتی و مبتنی بر پایه‌های علمی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، همواره در هماهنگی و تعامل تنگاتنگ با برنامه‌های سازمان توسعه‌ای ایمیدرو، بنگاه‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی و شرکت‌های سرمایه‌پذیر تدوین می‌شود. تلاش ما بر این است که برنامه‌های راهبردی شرکت‌های این گروه، به حداکثر هم‌افزایی و توسعه  دست پیدا کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.