شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
شرکت فولاد دشتستان زرندیه افتتاح شد
11 شهریور 1402 - 16:07
شناسه : 35716
با حضور وزیر صمت، هم‌زمان با هفته دولت، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شرکت فولاد دشتستان در شهرک صنعتی زاویه از توابع شهرستان زرندیه را افتتاح کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، عباس علی‌آبادی در سفری که به استان مرکزی داشت، در بدو ورود به این استان به شهرک صنعتی زاویه رفت و شرکت فولاد دشتستان را افتتاح کرد.

شرکت فولاد دشتستان، تولیدکننده ورق نورد سرد با ظرفیت تولیدی سالانه ۷۲۰ هزار تن است و محصولات تولیدی این شرکت در صنایع فلزی، ساختمانی، خودرو و… کاربرد دارد. عملیات اجرایی این واحد تولیدی از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه در زمینی به وسعت ۱۰۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۴۵ هزار و ۸۲۹ مترمربع راه‌اندازی شده است و با بهره‌برداری از آن، برای ۴۶۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود.

برای راه‌اندازی این واحد تولیدی، دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۹.۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی انجام شده است. تامین برق واحد نورد، تامین آب و  درخواست افزودن خیابان بین دو واحد به زمین کارخانه به منظور یکپارچه‌سازی مجموعه تولیدی، از جمله مطالبات این واحد تولیدی و صنعتی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.