چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
شرکت ملی مس، موفق در کاهش حوادث و بیماری‌های شغلی
19 تیر 1402 - 15:38
شناسه : 34871
شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه هم‌اندیشی معرفی پویش چشم‌انداز صفر اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی، به عنوان الگوی موفق در کاهش حوادث و بیماری‌های شغلی معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ملی صنایع مس ایران
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، جلسه هم‌اندیشی معرفی پویش چشم‌انداز صفر اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی با حضور جمعی از مدیران تامین اجتماعی و شرکت‌های مطرح صنعتی و تولیدی روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه، محمد کرمی، نماینده مجتمع مس سرچشمه با پخش کلیپی از اقدامات جامع مس سرچشمه در حوزه محیط زیست و ایمنی، فرایند و نحوه عضویت در پویش مذکور و مزایای آن و آمادگی آن مجتمع برای همکاری و مشارکت در معرفی بهتر پویش چشم‌انداز صفر را اعلام کرد.

پویش چشم‌انداز صفر اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی (ایسا) که با هدف متعالی به صفر رساندن حوادث و بیماری‌های شغلی راه‌اندازی شده است، در بسیاری از کشورها پیاده‌سازی شده و باعث کاهش چشمگیر تلفات نیروی انسانی در شرکت‌ها و صنایع شده است.

شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق مجتمع مس سرچشمه از سال ٢٠٢٠، عضو بخش معدن کمیسیون پیشگیری ایسا شده است و به عنوان یک الگوی موفق در این حوزه ظرف چند سال گذشته، موفق به کاهش چشمگیر حوادث و بیماری‌های شغلی شده است؛ به گونه‌ای که علی‌رغم اشتغال بیش از چند ۱۰ هزار کارگر در بخش‌های مختلف این شرکت و ماهیت کار خطرآفرین آن‌ها، در بین ۱۰۰ شرکت دارای بیشترین تعداد حادثه شغلی قرار ندارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.