چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شرکت هفت الماس تامین‌کننده ۳۰ درصد از ورق گالوانیزه کشور
20 خرداد 1400 - 10:56
شناسه : 13543
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: شرکت هفت الماس با حجم تولید بیش از سه میلیون تن ورق گالوانیزه پاسخگوی ۳۰ درصد از نیاز بازارهای داخلی به این محصول است. البته بخشی از کل تولیدات این واحد در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عزیزالله افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، اظهار داشت: بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان فعالیت می‌کنند که تعدادی از این صنایع در کشور منحصر به فرد هستند.

وی با اشاره به افتتاح این خط تولیدی در شرکت هفت الماس، افزود: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای نمونه استان قزوین عمده‌ترین تولیدکننده ورق گالوانیزه، روغنی، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، گفت: شرکت هفت الماس با حجم تولید بیش از سه میلیون تن ورق گالوانیزه پاسخگوی ۳۰ درصد از نیاز بازارهای داخلی به این محصول است. البته بخشی از کل تولیدات این واحد در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

افضلی بیان کرد: مهمترین اولویت‌های ما در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها حمایت از بخش تولید، توسعه صادرات و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال، آسیب‌شناسی مشکلات واحدهای راکد و غیرفعال را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بخش‌های مغفول مانده صنعت استان را به صورت عملیاتی فعال کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در پایان با اشاره به افتتاح خط تولید ورق استنلس استیل ۴۳۰ برای اولین بار در کشور با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در قزوین، خاطرنشان کرد: این خط تولید با تغییرات اعمال شده بر روی ماشین نورد و خط عملیات حرارتی، توانایی تولید ورق‌های استنلس استیل را دارد که در زمینه قطعات خودرو، لوازم خانگی، قطعات کامپیوتر و محصولات مقاوم در بر حرارت و قطعات تزئینی به کار می‌رود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.