چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شعار ما می‌توانیم در فولاد هرمزگان به واقعیت محقق شد
12 دی 1400 - 15:47
شناسه : 22551
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: توانستیم با همت کارکنان شرکت در دهمین سالروز افتتاح فولاد هرمزگان رکورد تولید تختال را ارتقا دهیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به توانمندی، تخصص و تعهد کارکنان شرکت ضمن تبریک سالروز افتتاح شرکت به کارکنان و کلیه ذی‌نفعان، اظهار داشت: معتقدیم که شعار «ما می‌توانیم» در فولاد هرمزگان به باور رسیده است و کارکنان جهادی و تلاشگر شرکت با اعتقاد راسخ به این موضوع ثابت کردند که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند و افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به رکوردها کسب شده در تولید روزانه، افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم علی‌رغم محدودیت‌های موجود در حوزه انرژی(برق و گاز)رکوردهای متعددی را در حوزه تولید به ثبت برسانیم و این از موهبت‌های الهی و نتیجه لطف خداوند و تلاش کارکنان خدوم و پر تلاش فولاد هرمزگان است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تشریح رکورد به دست آمده در تولید روزنامه تختال، گفت: خوشبختانه در آستانه سالروز افتتاح شرکت توانستیم برگ زرینی را بر افتخارات فولاد هرمزگان اضافه کنیم و شاهد هستیم که رکورد جدید تولید روزانه تختال تولیدی مورخ ۱۴۰۰٫۱۰٫۱۱ به میزان ۶ هزار و ۵۹۷ تن و رکورد پیشین تاریخ ۱۳۹۹٫۱۲٫۲۹ به میزان ۶ هزار و ۴۴۱ تن تختال به ثبت برسد.

معروفخانی در پایان افزایش تناژ تخلیه در هر ذوب، افزایش راندمان ریخته‌گری و کاهش توفقات اضطراری و تاخیر کوره‌های قوس، کاهش تلفات انرژی کوره‌های قوس و در نتیجه افزایش سرعت تولید کوره‌ها و همچنین افزایش سرعت ریخته‌گری را از جمله عوامل تاثیرگذار بر ثبت رکورد اخیر برشمرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.