یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
شهربابک باز هم رکورد زد
11 خرداد 1400 - 11:19
شناسه : 13208
مدیر مجتمع مس شهربابک خبر داد؛ مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: طی اردیبهشت ماه سال 1400 این مجتمع موفق به ثبت چندین رکورد در تولیدات ماهیانه خود شد که بالاترین رکورد جدید سالانه در کارنامه تولید مجتمع مس شهربابک به شمار می‌رود.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین ابراهیمی‌نسب مدیر مجتمع مس شهربابک، اظهار داشت: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تلاش و کوشش حداکثری همکاران و حمایت مدیران ارشد، مجتمع مس شهربابک برای دومین بار موفق به ثبت چندین رکورد جدید در تولیدات ماهیانه خود شده است.

وی افزود: میزان تولید کنسانتره مصرفی ذوب خاتون‌آباد در اردیبهشت ماه ۳۸٫۳۳۸ تن بود که نسبت به بالاترین رکورد ماهیانه در مجتمع مس شهربابک طی فروردین ماه با رقم ۳۶٫۲۲۸ تن، افزایش ۵٫۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر مجتمع مس شهربابک، گفت: آند حاصل از کنسانتره ذوب خاتون‌آباد نیز ۷٫۹۲۳ بوده است که در برابر رکورد پیشین در این مجتمع طی فروردین ماه به میزان ۷٫۷۷۳ تن، رشد ۱٫۹ درصدی را تجربه کرد.

ابراهیمی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: مجتمع مس شهربابک موفق شد در آند تولیدی ذوب خاتون‌آباد نیز ۱۱٫۸۵۷ تن را در اردیبهشت ماه به ثبت برساند که نسبت به رکورد فروردین ماه به میزان ۱۱٫۲۱۰ تن، ۵٫۸ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.