چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صدور مجوز بهره‌برداری آب برای شرکت فولاد نطنز
09 آبان 1400 - 13:05
شناسه : 19875
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طبق بررسی‌های اولیه شرکت فولاد نطنز اجازه بهره‌برداری از چشمه آب منطقه باباحاجی را داشته و مجوزهای لازم از سوی اداره جهاد کشاورزی منطقه برای تغییر کاربری اراضی صادر شده است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اخیرا فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که یکی از فعالان محیط‌زیست چشمه‌ای در منطقه باباحاجی واقع در کوه کرکس در شهرستان نطنز را معرفی می‌کند که به وسیله چند لوله به شرکت فولاد نطنز منتقل و پس از آن چشمه خشک می‌شود. این چشمه در زمینی واقع شده که سال‌ها پیش، شرکت فولاد نطنز آن را خریداری کرده است.

محمد شفائی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، اظهار داشت: طبق اطلاعات موجود شرکت فولاد نطنز زمینی را خریداری کرده است که در آن یک قنات آب نیز وجود داشته و این امر از نظر عرفی و قانونی اشکالی ندارد و در این راستا توانست مجوزهای تغییر کاربری را از جهاد کشاورزی اخذ کند و هم‌اکنون در حال استفاده از آب این چاه برای مصارف کارخانه هستند.

وی افزود: مقرر شد کارشناسان اداره آب نطنز به منطقه مورد نظر بروند و این موضوع را بیشتر بررسی کنند، البته وزارت نیرو هم در این باره یک گزارش کامل از شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خواسته است که این گزارش را تهیه خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در کل چنین کارخانه‌هایی تعداد زیادی را مشغول به کار کرده‌اند و اصولا باید پیوست زیست‌محیطی صنایع به طور اصولی تعریف شود. طبق بررسی‌های اولیه شرکت فولاد نطنز اجازه بهره‌برداری از قنات این زمین را دارد و مجوزهای لازم از سوی اداره جهاد کشاورزی منطقه برای تغییر کاربری اراضی صادر شده است، اما به شکل میدانی این موضوع بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.