سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صدور پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه معدنی
02 شهریور 1402 - 9:52
شناسه : 35635
طی چهار ماهه نخست امسال انجام شد؛ ارزش بیمه‌نامه‌های صادر شده توسط صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی تا پایان تیر ماه امسال، بیش از 53 هزار میلیارد ریال ثبت شد که شامل 77 فقره بیمه‌نامه اعتباری بوده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، این عملکرد حاکی از رشد ۶۰ درصدی در تعداد صدور بیمه‌نامه و حدود ۱۷۰ درصد در ارزش ریالی را نشان می‌دهد.

این روند در سایر بیمه‌نامه‌های صادر شده توسط صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی نیز قابل مشاهده است؛ به گونه‌ای که در بخش صدور بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری، تعداد بیمه‌نامه‌ها از ۹ فقره در سال قبل، به ۱۳ فقره در سال ۱۴۰۲ رسیده و از نظر ارزش ریالی نیز رقم این بیمه‌نامه‌ها از ۱۱۰ میلیارد ریال با افزایشی در حدود ۹۰۰ درصدی، به ۹۴۶ میلیارد ریال افزایش داشته است.

همچنین ارزش تقاضاهای آماده برای صدور بیمه‌‎نامه در صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، بالغ بر ۱۶٫۳۰۴ میلیارد ریال برآورد می‌شود که با احتساب بیمه‌نامه‌های صادره در دوره مورد اشاره، این صندوق مجموعا عملکردی به ارزش ۷۰٫۹۴۸ میلیارد ریال در صدور انواع بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه داشته است.

گفتنی است سرمایه این صندوق حمایتی معادن بخش خصوصی، تا ۱۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است. صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، از مجموعه‌های تحت پوشش ایمیدرو به شمار می‌آید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.