پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
صعود بورس دوام پیدا نکرد
31 مرداد 1402 - 16:03
شناسه : 35590
شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی آخرین روز از مرداد ماه 1402، روند نزولی را تجربه کرد و در نهایت با افت حدود ۱۸ هزار واحدی، روی کانال یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، شاخص کل بورس با حدود ۱۸ هزار واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۹۳۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با افت ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی، رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحد را ثبت کرد.

گفتنی است روز گذشته بازار سرمایه، رشد جزئی دو هزار و ۴۰۰ واحدی را تجربه کرده بود. در این بازار ۳۰۲ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال انجام شد.

در این معاملات، فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌‌خودرو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک ملت، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند و همه آن‌ها روند منفی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۹ واحد کاهش، در رقم ۲۴ هزار و ۷۹۳ واحد ایستاد. در این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام شد که ۴۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

ایران‌خودرو دیزل، پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب و مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و به غیر از صبا تامین و مجتمع جان فولاد سیرجان، دیگر نمادها روند منفی داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.