چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ضرورت اجرای طرح فولادسازی اکسین
22 تیر 1400 - 14:30
شناسه : 15077
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و حسن تاجیک معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه‌ای با حضور اعضا هییت‌مدیره و سرپرست مدیریت عامل شرکت که در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، بر لزوم همکاری و پیگیری‌ها برای تسریع در اجرای طرح توسعه فولادسازی تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین، در ابتدای جلسه گزارشی جامع و کامل از آخرین وضعیت شرکت در حوزه‌های مختلف را ارائه کرد و با اشاره به طرح توسعه فولادسازی بر ضرورت اجرای این طرح برای تثبیت اکسین در جایگاه واقعی خود تاکید کرد.

گفتنی است، غلامحسین انصاریان رییس هییت‌مدیره شرکت فولاد اکسین در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان ابراز امیدواری کرد تا با تمرکز بر زیرساخت‌ها شاهد روند پیشرفت و جهش تولید در فولاد اکسین باشیم.

اجرای طرح فولادسازی رکن مهم سیاست صندوق بازنشستگی

حسن تاجیک معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تدوین سیاست‌های شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در حوزه فولاد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های صندوق این است که در شرکت‌های فولادی زیرمجموعه وارد فاز فولادسازی شویم و همین موجب شد موضوع طرح توسعه فولادسازی فولاد اکسین به تصویب برسد.

اکسین، برترین شرکت مجموعه وزارت رفاه

محسن بازارنوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور، گفت:  مجموعه وزارت رفاه به عنوان سهامدار عمده فولاد اکسین از مجموعه این شرکت رضایت کامل داشته است. لذا اکنون فولاد اکسین به عنوان یکی از شرکت‌های با ارزش در مجموعه وزارت رفاه شناخته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اجرای طرح توسعه فولادسازی در فولاد اکسین، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی سهامداران شاهد اجرای شدن هر چه سریع‌تر طرح فولادسازی در فولاد اکسین باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.