چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ضرورت تامین زیرساخت‌ها هم‌زمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی
16 بهمن 1401 - 11:50
شناسه : 33280
رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: چابک‌سازی شرکت‌ها از جمله عوامل افزایش بهره‌وری و راندمان تولید است.
ارسال توسط : منبع : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، محمود صلاحی در جلسه بررسی طرح‌های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با اشاره به اهمیت توسعه طرح‌های زنجیره فولاد در کشور گفت: توسعه صنعت در هر منطقه‌ای می‌تواند مشکلات و مزایایی برای مردم در پی داشته باشد که بخشی از پیامدهای آن اجتناب‌ناپذیر است اما در صورت پیش‌بینی و تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق،راه و گاز و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی، نه تنها از بروز مشکلات پیشگیری خواهد شد بلکه موجب توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار نیز می‌شود.

وی همچنین چابک‌سازی شرکت‌ها را از جمله عوامل افزایش بهره‌وری و راندمان تولید عنوان کرد و افزود: ارتقای توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو  و  افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی‌تر است. بنابراین به‌کارگیری نیروهای کیفی، مهم‌ترین عامل رشد یک ساختار تولیدی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت که طی سال جاری در جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری شرکت تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه پس از توضیحات امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خصوص عملکرد و شرایط فعلی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه چادرملو با دارا بودن اکثریت سهام آن، علیرضا رحیم، مدیرعامل این شرکت در گزارشی مبسوط به تشریح طرح‌های در دست توسعه فولاد سرمد پرداخت و گفت: خوشبختانه مراحل عملیاتی شدن طرح ساخت کارخانه ۶۰۰ هزار تنی شمش فولادی  این شرکت پس از چند سال توقف هم‌اکنون در حال اجراست و ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی همچنین طرح احداث واحد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تنی آهن اسفنجی و طرح کلاف میلگرد با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در سال را از جمله پروژه‌های در حال اجرای این شرکت عنوان کرد و روند اجرایی آ‌ن‌ها را نیز مطلوب دانست.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.