چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ساماندهی پساب بندرعباس
19 تیر 1400 - 9:45
شناسه : 14881
رییس کل دادگستری هرمزگان مطرح کرد؛ رییس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه ساماندهی پساب بندرعباس گفت: با دستگاه‌های متولی که در عمل به وظایف قانونی خود همکاری لازم را نداشته باشند، برخورد خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی صالحی رییس دادگستری هرمزگان ساماندهی خورها و پساب فاضلاب بندرعباس را مطالبه‌ای عمومی برشمرد و اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای سرعت بخشی به تکمیل این پروژه امری ضروری است.

وی مهمترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: با دستگاه‌های مسئول که در عمل به وظایف قانونی خود مرتکب ترک فعل شوند و همکاری لازم را نداشته باشند، برخورد قانونی خواهد شد. لذا صنایع استان هرمزگان نباید عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را فراموش کنند؛ چراکه بدون توجه به این موضوع، توسعه پایدار محقق نخواهد شد.

سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی در پروژه پساب بندرعباس

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از مراحل اجرای طرح ساماندهی پساب فاضلاب شهر بندرعباس، بر لزوم تکمیل این پروژه با همکاری دستگاه‌های مسئول و در چارچوب برنامه زمان‌بندی شده تاکید کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش کل سرمایه‌گذاری فاز نخست پروژه ساماندهی پساب بندرعباس یک هزار میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: ایمیدرو، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت بندرعباس، گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش (مادکوش)، صنایع معدنی و فولادی ستاره سیمین هرمز، صنایع ملی مس ایران و صبا فولاد خلیج فارس در قالب «شرکت تامین زیرساخت خلیج فارس»، سرمایه‌گذاران این طرح عظیم ملی هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.