جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
طلای جهانی ترمز کشید
23 خرداد 1402 - 16:32
شناسه : 34369
قیمت طلا امروز سه‌شنبه 23 خرداد ماه اگرچه قیمت‌ها در بازه محدودی قرار داشتند، ثابت باقی ماند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۶۰ دلار و ۳۰ سنت رسید و طلای آمریکا نیز یک هزار و ۹۶۱ دلار و ۳۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

مایکل لنگفورد، مدیر شرکت مشاوره‌ای «AirGuide» بیان کرد که بازار منتظر ارائه اطلاعات درباره شاخص قیمت مصرف‌کننده و کمیته بازار آزاد فدرال ایالات‌ متحده است تا جهت روشن‌تری را در مورد قیمت طلا ارائه دهد؛ با این حال کاتالیزوری برای طلا وجود ندارد که بتواند از سایر طبقات دارایی بدون توجه به تصمیم‌گیری‌های سیاست فدرال رزرو آمریکا بهتر عمل کند.

در حالی که طلا به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می‌شود، نرخ‌های بالاتر برای کاهش فشارهای قیمتی عموما بر جذابیت دارایی‌های غیربازده تاثیر می‌گذارد.

در حالی که طلا به عنوان پوششی در برابر تورم است، نرخ‌های بالاتر برای کاهش فشارهای قیمتی عموما بر جذابیت دارایی‌های بدون بازده تاثیر می‌گذارد. معامله‌گران با احتمال تقریبا ۸۰ درصدی قیمت‌گذاری می‌کنند که فدرال رزرو نرخ‌ها را در حالت تعلیق نگه دارد.

لانگفورد تصریح کرد: طلا باید به سمت میانگین متحرک ۱۰۰ روزه یک هزار و ۹۴۱ دلار در هر اونس حرکت کند؛ در صورتی که اگر سطح حمایت بعدی را بشکند، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یک هزار و ۸۴۱ دلار در هر اونس است.

بانک مرکزی اروپا تصمیم خود را در مورد نرخ روز پنج‌شنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد و انتظار می‌رود که نرخ‌ها را ۲۵ واحد افزایش دهد اما بانک ژاپن که روز جمعه رای خود را اعلام خواهد کرد، انتظار می‌رود سیاست فوق‌العاده سست خود را حفظ کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۴ دلار و هشت سنت در هر اونس رسید. بهای پلاتین در ۹۹۰ دلار و ۲۳ سنت ثابت بود و بهای پالادیم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به یک هزار و ۳۶۰ دلار و ۱۸ سنت رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.