چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
طلای جهانی در مسیر افت قیمت
17 شهریور 1400 - 11:23
شناسه : 17422
براساس گزارش‌های منتشر شده، قیمت جهانی طلا در معاملات شب گذشته تحت تاثیر رشد ارزش دلار و رشد سود اوراق قرضه آمریکا بیش از یک درصد افت کرد تا بدترین سقوط روزانه خود طی یک ماه اخیر را ثبت کند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت طلا در معاملات روزچهارشنبه، با آرام شدن بازارها اندکی رشد کرد تا بخشی از ضرر شب گذشته خود را جبران کند.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۹:۳۷ به وقت تهران، با ۰.۱۹ درصد رشد به یک هزار و ۷۹۷ دلار و ۵۸ سنت رسید. این شاخص دیشب ۱.۴ درصد سقوط کرده و به یک هزار و ۷۹۷ دلار و ۴۹ سنت رسیده بود تا بدترین روز خود در ماه آگوست را ثبت کند. قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا نیز تا این لحظه با جبران ۰.۰۷ درصد از افت شب گذشته به یک هزار و ۷۹۹ دلار و ۷۰ سنت بازگشت. این شاخص به ۱.۸ درصد سقوط کرده بود.

همچنین عامل مهم سقوط شب گذشته قیمت جهانی طلا جهش ۰.۵ درصدی شاخص دلار در مقابل ارزهای مهم جهان بود که باعث شد قیمت خرید طلا برای دارندگان ارزهای غیر دلاری بالا رفته و تقاضای خرید آن کاهش یابد. این در حالی است که قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه به بالاترین رکورد ۲.۵ ماهه خود رسیده بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.