پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
عبور صادرات نفت ایران از مرز ۱٫۴ میلیون بشکه در روز
22 مرداد 1402 - 15:43
شناسه : 35459
رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت شد که با تلاش‌های وزارت نفت توانسته‌ایم از این تعداد عبور کنیم.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، داوود منظور در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای دولت برای بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت، بیان کرد: هم‌اکنون در حال اجرای بودجه سال ۱۴۰۲ هستیم؛ قانون‌گذاری خیلی خوب و راهگشای بودجه امسال توسط مجلس جای تشکر دارد که تحولات بسیار خوبی رقم خورده است تا دولت بتواند خدمات شایسته‌ای را طبق تعریف مجلس اجرا کند.

وی با اشاره به اصلاحات مدنظر دولت در لایحه بودجه، مطرح کرد: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت شد که با تلاش‌های وزارت نفت توانسته‌ایم از این تعداد عبور کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه  خاطرنشان کرد: از این رو از مجلس اجازه می‌خواهیم مازاد ظرفیت تولید نفت را صادر و منابع حاصل از صادرات را صرف توسعه زیرساخت و تکمیل طرح‌های ناتمام و بازپرداخت بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی و صندوق توسعه ملی کنیم. این اجازه را دهید تا از ظرفیت صادرات نفت در شرایط صحت تحریم استفاده کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.