چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عربستان حامی عرضه انرژی پاک شد
09 آبان 1400 - 14:23
شناسه : 19887
براساس گزارش‌های منتشر شده، پادشاه عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض به حمایتش از ثبات و تعادل بازار انرژی ادامه خواهد داد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی روز شنبه هشتم آبان‌ماه اعلام کرد که عربستان به حمایت از ثبات و تعادل بازارهای نفت ادامه می‌دهد و از تلاش‌ کشورها برای عرضه انرژی پاک به جهان حمایت می‌کند.

وی در سخنرانی خود طی نشست گروه ۲۰ (G20) گفت: اقتصاد جهانی هنوز از ویروس همه‌گیر کرونا رنج می‌برد و کشورهای کم درآمد همچنان تلاش می‌کنند برای مردم خود واکسن تهیه کنند.

ولیعهد عربستان سعودی روز شنبه یکم آبان‌ماه اعلام کرده بود که بزرگ‌ترین صادرکننده نفت جهان، تا سال ۲۰۶۰ به هدف حذف کامل انتشار گازهای گلخانه‌ای که بیشتر از طریق سوزاندن سوخت‌های فسیلی تولید می‌شود ۱۰ سال پس از ایالات متحده آمریکا دست یابد. همچنین تا سال ۲۰۳۰ کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را دو برابر می‌کنیم.

گفتنی است، محمد بن سلمان و عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان با تاکید بر مقابله این کشور با تغییرات آب و هوایی، بر اهمیت تداوم هیدروکربن‌ها تاکید و اعلام کرده بودند که ثبات بازار نفت را تضمین می‌کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.