یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲ Sunday, 17 March , 2024 ساعت ×
عرضه ارز ۲ برابر تقاضا در مرکز مبادله ارز و طلا
10 اسفند 1401 - 15:27
شناسه : 33934
مسعود توکلی، مدیر ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا از عرضه ارز در مرکز مبادله دو برابر تقاضا و معاملات انجام شده خبر داد و گفت: تا شب گذشته ۱۲۸۳مسافر معادل ۶۳۸هزار یورو ارز از طریق این مرکز دریافت کرده‌اند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، مسعود توکلی درباره آخرین وضعیت عرضه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا اظهار کرد: به صورت متوسط در مجموع تالار ارز خدماتی و حواله مرکز مبادله ۴۵۰ میلیون دلار در روز عرضه داریم و میزان تقاضا و حجم معامله‌ای که انجام می‌شود، تقریبا نصف این مقدار است و حدود ۲۰۰ میلیون دلار معامله در چند روز گذشته انجام شده است.

وی افزود: تا ظهر امروز مجموع عرضه صورت گرفته در تالار حواله، ۸۶میلیون دلار بوده که میزان تقاضا و معامله انجام شده به ۲۷میلیون ۶۰۰هزار میلیون دلار رسیده است. البته آمار دقیق در پایان امروز اعلام خواهد شد.

مدیر ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا ادامه داد: همچنین امروز در تالار ارز خدماتی ۲۸هزار یورو ارز دانشجویی پرداخت شده است و شب گذشته بر اساس آماری که از فرودگاه‌های کشور دریافت کردیم، ۱۲۸۳ مسافر به اندازه ۶۳۸هزار دلار ارز دریافت کرده‌اند. البته پرونده‌هایی که در این مسیر به تالار ارز خدماتی ارجاع شده، به صورت پیوسته است.

توکلی گفت: دو روز گذشته آماری به مردم اعلام شد که در تالار ارز خدماتی ۱۴میلیون و ۲۰۰هزار دلار حجم معاملات این تالار بوده است اما ۱۳ میلیون دلار مربوط به تالار حواله بود.

وی اعلام کرد: مجموع ارز خدماتی که تا امروز در تالار ارز خدماتی به مردم داده‌ایم، شش میلیون و ۵۰۰هزار یورو بوده که همه پرونده‌هایی مانند شرکت‌های حمل و نقلی، شرکت‌های خصوصی، دانشجوها، درمانی و مسافری را شامل می‌شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.