چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
عرضه ۱۸۷۰ تن مفتول مسی در بورس کالا
01 دی 1399 - 6:10
شناسه : 3624
دو‌شنبه اول دی ماه در بورس کالا، مجموع یک هزار و 870 تن مفتول مس با قیمت دو میلیون و 62 هزار و 545 ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت گیل‌راد شمال در بورس کالا اول دی ماه، ۲۰۰ تن مفتول مس به قیمت دو میلیون و ۶۲ هزار و ۵۴۵ ریال عرضه خواهد کرد که این میزان تا ۷۰۰ تن قابل افزایش است.
شرکت آریا کابل فدک در بورس کالا اول دی ماه، ۱۰۰ تن مفتول مس به قیمت دو میلیون و ۶۲ هزار و ۵۴۵ ریال عرضه خواهد کرد که این میزان تا ۲۰۰ تن قابل افزایش است.
همچنین شرکت‌های فرآوری مس درخشان تخت گنبد، صنایع شکوه مس قم، دنیای مس کاشان، مس کاوه و کابلسازی افق البرز در بورس کالای فردا اول دی ماه، به ترتیب ۷۰، ۴۰، ۵۵۰، ۱۰۰ و ۷۰ تن مفتول به قیمت دو میلیون و ۶۲ هزار و ۵۴۵ ریال عرضه خواهند کرد. شرکت‌ سیمکات ۱۴۰ تن سیم و مفتول با قیمت دو میلیون و ۹۹ هزار و ۵۱۲ ریال عرضه خواهند کرد.
که قیمت مفتول مسی تا پایان روز ۲۴ آذر ماه، دو میلیون و ۱۴ هزار و ۴۶۷ ریال به ازای هر کیلوگرم بوده است و در پایان روز اول دی ماه به دو میلیون و ۶۲ هزار و ۵۴۵ ریال خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.