چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عرضه ۳۴۹ هزار تن سنگ‌آهن در بورس
23 بهمن 1400 - 12:29
شناسه : 24527
تالار حراج باز بورس کالای ایران روز شنبه 23 بهمن‌ماه میزبان عرضه 199 هزار و 500 تن کنسانتره سنگ‌آهن، 150 هزار تن سنگ‌آهن کلوخه و چهار هزار تن وکیوم باتوم است.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ۴۶۰ هزار تن گندله سنگ‌آهن، ۱۰۰ هزار و ۳۰ تن ورق فولادی، ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن شمش بلوم،۱۰ هزا رتن شمش چدن، هفت هزار و۲۶۸ تن تیرآهن، یک هزار و ۸۹۵ تن میلگرد، یک هزار و ۴۲ تن نبشی و ناودانی و یک هزار تن کک متالورژی نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه ۳۳ هزار و ۷۶۸ تن مواد پلیمری، قیر، گوگرد، لوب کات، مواد شیمیایی و PDA TAR است. علاوه بر این  تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه ۳۵ هزار و ۱۲۵ تن قیر و یک هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم است.

گفتنی است، سه هزار و ۱۸۷ تن آنیلین، ضایعات گندله و میلگرد کلاف نیز در بازار فرعی عرضه می شود. همچنین در این روز درخواست خرید دو هزار و ۵۶۰ عدد کنتور برق بر تابلوی مناقصه بورس کالای ایران ثبت می‌شود. در مجموع یک میلیون و ۲۶ هزار و ۷۶۵ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.