چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عملکرد قابل تقدیر فولاد کاوه جنوب کیش در اشتغال نیرو‌های بومی
22 اردیبهشت 1400 - 13:51
شناسه : 12069
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با همراهی مدیر واحد کار و اشتغال و مدیر روابط عمومی این مجموعه ضمن حضور در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در نشستی با مدیرعامل این شرکت از عملکرد فولاد کاوه در زمینه جوانگرایی و اشتغال نیروهای بومی قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

 به گزارش اخبارفلزات، علی دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این نشست مشترک طی سخنانی جوانگرایی و بکارگیری نیروهای بومی را از جمله اولویت‌ها و سیاست‌های کلیدی این شرکت در زمینه اشتغال‌زایی برشمرد و اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸، میانگین سنی نیروی انسانی شاغل در شرکت ۳۶ سال بود که با جذب نیروهای جدید طی سال ۱۳۹۹، این رقم به ۳۳ سال کاهش یافت. همچنین در نظر داریم در سال ۱۴۰۰ به منظور کاهش میانگین سنی پرسنل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ۲۹ سال، اقداماتی انجام دهیم.

ویافزود: بهره‌وری سرانه تولید در این شرکت طی سال ۱۳۹۹ به ازای هر نفر نیروی انسانی، ۸۲۷ تن بوده است که در این راستا قصد داریم طی سال جاری این شاخص به ۹۲۵ تن و در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۱۵۰ تن به ازای هر نفر ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و اقدامات علی دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تجلیل کرد.

در متن این لوح تقدیر چنین آمده است:

کارآفرینی نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در جوامع است که قادر است رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورد.

اینک که با لطف خداوند متعال و در راستای نام‌گذاری سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» توسط مقام معظم رهبری با برنامه‌ای راهبردی و سرمایه‌گذاری به عنوان روان سازنده فعالیت‌های کارآفرینی موجب اشتغال‌زایی مفید و موثری در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اهتمام ورزیده‌اید، به پاس خدمات ارزنده جنابعالی در «حوزه اشتغال‌زایی» لوح سپاس تقدیم می‌شود.

امید است، جهت ترویج و توسعه اشتغال‌زایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته سرآمد و پیشتاز باشید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.