چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عنوان صادرکننده نمونه کشور به فولاد کاوه جنوب تعلق گرفت
01 دی 1400 - 17:14
شناسه : 22109
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) در همایش روز ملی صادرات که با حضور معاون اول، معاون اقتصادی و معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس اتاق ایران و فعالان اقتصادی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، به عنوان صادرکننده نمونه ملی برگزیده شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد کاوه جنوب
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا پیمان‌پاک رییس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران، اظهار داشت: برای شناسایی صادرکنندگان ممتاز و برتر پرونده حدود ۵۰۰ صادرکننده بررسی شد که از این میزان دو صادرکننده به مدال افتخار صادرات، ۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ممتاز، ۳۷ صادرکننده به عنوان صادرکننده ملی و پنج صادرکننده شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این میان به دو شرکت «گروه صنعتی نجاتی آناتا» و «پاکسان»، «مدال افتخار صادرات» تعلق گرفت؛ همچنین هفت شرکت و چهره اقتصادی موفق به دریافت نشان صادرکننده ممتاز و ۳۸ شرکت نیز موفق به دریافت عنوان صادرکننده نمونه ملی شدند که شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) نیز در این دوره، عنوان صادرکننده نمونه ملی را کسب کرد. امید می‌رود که شرکت SKS تا پایان سال جاری، رکوردی جدید نسبت به کارنامه سال‌های گذشته خود تجربه کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.