چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عید معاملات بورس
12 اردیبهشت 1401 - 14:58
شناسه : 27298
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با این وجود که شاخص کل بورس روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه، روی موج نوسانی قرار داشت و در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد افت یافت، طی واپسین ساعات معاملات، حرکت خود را صعودی ادامه داد و توانست بیش از 6 هزار واحد افزایش پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۳۱۳ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم‌وزن هم سه هزار و ۵۱۱ واحد صعود کرد و به رقم ۴۲۲ هزار و ۶۲۲ واحد رسید. در این بازار ۵۷۰ هزار معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۲۹۲ میلیارد ریال انجام شد.


«پالایش نفت اصفهان»، «گروه مپنا»، «پالایش نفت بندرعباس»، «گسترش نفت و گاز پارسیان» و «پالایش نفت تبریز» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «فولادمبارکه اصفهان» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۱۹ واحد کاهش، تا رقم ۲۰ هزار و ۹۱۹ واحد نزول کرد. برای این بازار ۳۱۴ هزار معامله به ارزش ۲۲ هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال انجام شد.

شایان ذکر است که «پلیمر آریاساسول» و «پتروشیمی زاگرس» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و «پالایش نفت لاوان»، «اعتباری ملل» و «بهمن‌دیزل» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل فرابورس ایران گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.