چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
غیورمردان گل‌گهر فرماندهان جنگ اقتصادی
11 آذر 1400 - 9:46
شناسه : 21242
اعضای ستاد نماز جمعه سیرجان صبح روز چهارشنبه 10 آذرماه با همراهی امام جمعه، فرماندار و شهردار از منطقه گل‌گهر بازدید و با مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اعضای ستاد نماز جمعه سیرجان صبح روز چهارشنبه از شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، مجتمع جهان فولاد سیرجان و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر بازدید و سپس در جلسه‌ای با مدیرعامل و معاونان شرکت به گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این دیدار، مدیران شرکت‌های منطقه گل‌گهر را فرماندهان جهاد اقتصادی دانست و از اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر نیز در این نشست امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان را پشتیبانان منطقه گل‌گهر خواند و از حمایت‌های ایشان در حوزه‌های مختلف کاری، تولیدی و صنعتی تشکر و اظهار امیدواری کرد این حمایت‌ها در تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» موثر خواهد بود.

گفتنی است، در این دیدار توسط امام جمعه سیرجان از خدمات مدیرعامل گل‌گهر به منظور همکاری جهت ساخت مصلای نمازجمعه و حوزه‌های علمیه برادران و خواهران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.