چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فتح کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی بورس
29 فروردین 1401 - 16:17
شناسه : 26774
شاخص کل بورس امروز دوشنبه 29 فروردین ماه، در واکنش مثبت به تصمیم افزایش دامنه نوسان به مثبت و منفی ۶ با بیش از ۲۶ هزار واحد افزایش، پس از حدود هشت ماه به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد برگشت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه، با ۲۶ هزار و ۶۵۴ هزار واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۶ هزار و ۷۸۲ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۹۷ هزار و ۷۱۲ واحد ایستاد و معامله‌گران این بازار با انجام ۶۴۴ هزار معامله، ارزش معاملات را به ۷۱ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال رساندند که طی چند ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

«سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «گسترش نفت و گاز پارسیان»، «سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین»، «صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «پتروشیمی نوری»، «پتروشیمی پردیس» و «پالایش نفت بندرعباس»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۱۱ واحد افزایش در رقم ۲۰ هزار و ۷۰۴ واحد ایستاد و در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش یک هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال صورت گرفت.

«پتروشیمی مارون»، «پتروشیمی تندگویان»، «بیمه پاسارگاد»، «گروه توسعه مالی مهر آیندگان»، «پالایش نفت لاوان»، «شرکت آهن و فولاد ارفع» و «فولاد هرمزگان جنوب» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس ایران داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.