چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فخوز در ۱۰ ماهه امسال ۹۰ درصد رشد داشت
08 بهمن 1399 - 12:23
شناسه : 5845
شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز گزارشی از فعالیت یک ماهه منتهی به 30دی ماه 99 را منتشر کرد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت بزرگ فولادی در مدت 10ماهه امسال با رشد 90درصدی فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در دی ماه امسال برابر با ۳۳ هزار و ۶۰۳ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش بازار داخلی برابر با ۱۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۱۷ هزار و ۳۵۸ میلیارد و ۴۴  میلیون ریال بوده است.

بیشترین محصول فروخته شده در بازار داخلی بیلت و بلوم بوده است، که ازلحاظ وزنی فروش ۷۸هزارو۷۸۷تن از لحاظ ارزش معادل ۸ هزار و ۸۷۰ میلیارد و ۶۹۸  میلیون ریال بوده است.

همچنین در بازار صادراتی بیلت و بلوم به میزان ۱۲۵هزارو۷۲۵تن به فروش رسیده که معادل ۱۴ هزار و ۶۸ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال بوده است.

فروش شرکت از ابتدای فروردین ماه امسال تا پایان آذرماه برابر با ۲۰۸ هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش داخلی به مقدار برابر با ۱۲۳ هزار و ۷۷۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال بوده و سهم فروش صادراتی نیز معادل با ۸۵هزار و ۲۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال بوده است.

لازم به ذکر است که در مدت ۹ ماهه نخست سال ۹۹، بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی، بیلت و بلوم داخلی بوده است و از فروش ۹۵۷هزارو۲۲۷تن محصول درآمد معادل ۶۶ هزار و ۷۲۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریالی بدست آمده است. همچنین محصول پروفروش در بازار صادراتی فولاد خوزستان نیز طی ۹ ماهه ۱۳۹۹ بیلت و بلوم صادراتی بوده است که از فروش ۷۷۳هزارو۷۹۹تن درآمد برابر است با ۵۹ هزار و ۲۳۸ میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال بدست آمده و بعد از آن نیز اسلب صادراتی محصول پرفروش صادراتی فولاد خوزستان بوده است.

در مجموع، شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه ۱۳۹۹ درآمدی بالغ بر ۲۴۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۴۳۵میلیون ریال داشته است که در مقایسه با میزان فروش صورت گرفته در مدت مشابه سال قبل که معادل ۱۲۷ هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۹۰درصدی در فروش همراه شده است.

لازم به ذکر است که طی ۱۰ماهه ۹۹ میزان فروش صورت گرفته توسط فولاد خوزستان در بازار داخلی برابر است با ۱۴۰ هزار و ۱۹ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال بوده و صادرات انجام شده نیز درآمد معادل ۱۰۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد و ۱۳۲میلیون ریالی را به همراه داشته است.

گفتنی است شرکت فولاد خوزستان طی ۱۰ماهه امسال، ۱ میلیون و۹۹۷هزارو۴۷۲تن بیلت و بلوم، ۱ میلیون و ۲۱۲هزارو۵۸۲تن اسلب و ۵میلیون و ۱۴۳هزارو۹۳۵ تن گندله تولید کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.