چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای معادن استان یزد
11 اسفند 1399 - 14:22
شناسه : 8180
در جلسه سیاست‌گذاری تامین مالی طرح‌های توسعه مطرح شد؛ رییس هیات عامل ایمیدرو از برنامه اعلام فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای محدوده‌های جدید معدنی و همچنین معدن سنگ‌آهن A21 در استان یزد خبر داد و گفت: اکثر محدوده‌هایی موجود در فراخوان، دارای ذخایر سنگ‌آهن، مس و طلا هستند.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو که در جلسه سیاست‌گذاری برای تامین مالی طرح‌های توسعه (شرکت سهامی عام پروژه) با حضور نمایندگان شرکت‌های بزرگ معدنی سخن می‌گفت، اظهار داشت: محدوده‌های جدیدی که در مرحله اخذ پروانه اکتشاف قرار دارند، طی فراخوان جذب سرمایه‌گذار به زودی اعلام می‌شوند.

وی افزود: محدوده‌های جدید در قالب بسته‌های مختلف و با تایید مقام عالی وزارت و معاونت معدنی وزارتخانه، تا پایان سال برای مزایده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: عمده این محدوده‌ها فلزی است که شامل پروانه اکتشاف، گواهی کشف معادن می‌شود.

تامین مالی در قالب شرکت سهامی عام پروژه

جعفری خطاب به شرکت‌های معدن و صنایع معدنیريال بیان کرد: شرکت‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای که قابلیت تامین مالی از طریق شرکت سهامی عام پروژه را دارند، تا پایان هفته جاری خود را به ایمیدرو معرفی کنند.
وی یادآور شد: این پروژه‌ها ضمن بررسی در معاونت و مدیریت‌های ایمیدرو، زمینه تامین مالی در قالب شرکت عام پروژه را فراهم خواهد آورد.

ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی

رییس هیات عامل ایمیدرو، ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت‌ها در نقاط معدنی را مهم خواند و گفت: بحث مسئولیت‌های اجتماعی مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت است و باید به عنوان پیوست فعالیت شرکت‌ها در محل مناطق معدنی و کارخانه مورد توجه قرار گیرد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های فوق، می‌تواند ضمن توسعه و پشتیبانی از تامین مواد اولیه، شرایط را برای تحقق اهداف معدن و صنایع معدنی مهیا کند.

در این جلسه ویدئوکنفرانسی، امیر خرمی‌شاد معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، محمد آقاجانلو معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی، امیر صباغ مدیر دفتر اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایمیدرو و همچنین نمایندگان شرکت‌های فولادمبارکه، ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، چادرملو و فولادخوزستان حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.