یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
تقدیر از فولاد بافت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
17 اسفند 1399 - 12:32
شناسه : 8530
در دومین جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار، شرکت احیاء استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مشتری‌مداری و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی و کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به عنوان یکی از یکصد سازمان برتر انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت احیاء استیل فولاد بافت به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته است؛ به طوری که این شرکت توانست در حوزه پیشبرد این مسئولیت‌ها در سال ۱۳۹۹، کارنامه درخشانی از خود ثبت و به یادگار بگذارد.

در مراسم دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار که در مرکز همایش بین‌المللی رایزن برگزار شد، شرکت احیاء استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مولفه‌هایی همچون ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، عملکرد مناسب و بهینه، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و رفع نیازمندی آنان، ارتقای سطح کیفی محصولات و نیز صداقت در کار، جزو یکصد شرکت برتر شناخته شد.

همچنین گواهینامه سیستم‌های مدیریتی مجتمع فولاد بافت، توسط ارزیابی کیفیت (شرکت کمپانی لیا) بررسی و با پیروی از استانداردها و دستورالعمل‌های ISO 10002، رضایتمندی مشتری در حوزه تولید آهن‌اسفنجی تایید شده است.

شرکت فولاد بافت همچنین موفق به ارتقای استاندارد خود به  ایزو  10004 شد که این سطح از استاندارد، راهنمای استقرار فرآیندهای پایش و اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری از سری استاندارد ایزو ۱۰۰۰۰ است؛ اطلاعات کسب شده از پایش و اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری بر مبنای ایزو ۱۰۰۰۴، می‌تواند به حفظ یا افزایش رضایتمندی و دستیابی به اهداف سازمان کمک کند.

کارنامه فولاد بافت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

از فعالیت‌های شرکت احیا استیل فولاد بافت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، با وجود شرایط سخت کرونا، تجهیز بخش عفونی بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان بافت برای خدمت‌رسانی به بیماران سه شهرستان ارزوئیه و رابر و بافت بود که شامل مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و خرید کیت‌های آزمایشگاهی، برخی لوازم پزشکی و تجلیل از خدمات پرستاران و پزشکان، با تقدیم هدایا انجام شد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان به احداث ساختمان مورد نیاز در مجتمع فرهنگی روستای قنات ملک زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طبخ و توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی گرم بین نیازمندان، تهیه و توزیع دو هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان‌های ابر، مساعدت مالی به کارکنان شرکت به مناسبت‌های مختلف (ازدواج، تحصیل، بیماری)، ثبت‌نام و پیگیری تهیه زمین برای احداث ساختمان مسکونی کارکنان، تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و دیدار با آنان به همراه جذب حدود ۳۰ درصد از فرزندان ایثارگر در بخش‌های مختلف کارخانه اشاره کرد. شایان ذکر است که طرح فولاد بافت يکي از پروژه‌هاي ملی هشتگانه فولاد است که در جهت محروميت‌زدايي و ايجاد اشتغال در شهرستان بافت استان کرمان، با ظرفيت توليد ۸۰۰ هزار تن آهن‌اسفنجي در فروردين ماه سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداري رسيد و در حال حاضر برای بیش از ۲۵۰ نفر مستقیم و حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. فاز دوم این کارخانه، با ایجاد واحدهای تولیدی شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله و۸۰۰ هزار تن آهن‌اسفنجی در آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ به طوری که با راه‌اندازی فاز دوم، ضمن تکمیل زنجیره فولادی منطقه، اشتغال مولد نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.