جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
فعالیت اقتصادی، تولید و ایجاد اشتغال مقدس است
10 تیر 1402 - 15:44
شناسه : 34689
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر: مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در بازدید از کارخانه فولاد آلیاژى ایران و پروژه در آستانه افتتاح فولادسازى یزد یک، با بیان اینکه ورود به بورس کالا می‌تواند راه‌حل برخی مشکلات باشد، گفت: شرکت‌ها برای توسعه و بازسازی سیستم‌های خود باید از ابزارهای مالی استفاده کنند و توجه داشته باشند که استفاده از منابع مالی مثل سود، برای توسعه گران و پرهزینه است.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد آلیاژی ایران
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، مازیار حسینی، فعالیت اقتصادی، تولید و ایجاد اشتغال را مقدس دانست و بیان کرد: پروژه یزد یک، در فولاد آلیاژی ایران یکی از اقدامات اقتصادی مقدس در کشور به شمار می‌آید.

گفتنی است طرح فولادسازی یزد یک، از مجموعه‌هاى عظیم فولادى کشور به شمار می‌آید که پس از یک دهه رکود در آستانه افتتاح و تولید مستمر قرار گرفته است. این کارخانه ظرفیت تولید ٧٠٠ هزار تن در سال را دارد.

عباسعلی منصوری، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر ایران، با اشاره به هدف‌گذاری این شرکت برای تولید فولادهای آلیاژی، عنوان کرد: خاص بودن تولیدات این شرکت در گریدهای مختلف آلیاژی، موجب برتری آن در خاورمیانه و شهرت جهانی شده است.

وی حضور در صنایع پایین‌دستی و بالادستی را راهبرد شرکت فولاد آلیاژی ایران دانست و افزود: از زمانی که شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در شرکت فولاد آلیاژی ایران به صورت فعال ورود کرده است، پروژه یزد یک پیشرفت چشمگیری داشته و این نشان می‌دهد همکاری هلدینگ توسعه صنعت غدیر بسیار کارآمد بوده است.

منصوری با بیان اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران، اولین شرکت آلیاژی در کشور است، مطرح کرد: در زمینه سهام‌داران و سهام عدالت روزبه‌روز حرکت بهتری انجام شد و با توجه به اینکه سود بیشتر، رفاه بیشتر کارمندان را به دنبال دارد، افزایش تولید، سود و فروش، عامل نیروی انسانی و کنترل هدررفت‌ها را مورد تاکید قرار و پاداش کارکنان را افزایش دادیم؛ به طوری که همه کارکنان و کارگران شرکت با امید و علاقه فعالیت می‌کنند.

محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به سابقه ۳۰ ساله شرکت و پرسنل باتجربه آن اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۴۲ گرید در شرکت فولاد آلیاژی ایران ثبت شده است.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی خط تولید برای ماندگاری و استمرار تولید در شرکت، مطرح کرد: برنامه سال‌ جاری برای تولید ۵۵۰ هزار تن محصول است و برای رسیدن به اهداف شرکت، به حمایت شرکت سرمایه‌گذاری غدیر برای بازسازی زیرساخت‌ها و ارتقای اتوماسیون شرکت نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه تمام سرمایه شرکت فولاد آلیاژی ایران پرسنل باتجربه‌ آن هستند، خاطرنشان کرد: ما در چشم‌انداز خود تعریف کرده‌ایم که محصولاتی حتی بالاتر از استاندارد جهانی تولید و نیاز مشتری را به بهترین نحو در این شرکت تامین کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.