دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
فعالیت مجدد فولاد میبد نیازمند اهتمام سهامداران است
10 خرداد 1400 - 14:13
شناسه : 13161
رییس کل دادگستری استان یزد: رییس کل دادگستری استان یزد گفت: تشکیل هییت‌مدیره جدید شرکت فولاد میبد، مسیر برای باز فعال شدن این مجتمع هموار و تنها نیاز به اهتمام سهامداران دارد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد در حاشیه نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خصوص شروع مجدد فعالیت مجتمع فولاد میبد، اظهار داشت: در روزهای اخیر جلسات مشترکی بین نمایندگان سهامداران، دستگاه قضایی و نمایندگانی از خصوصی‌سازی و ایمیدرو تشکیل و مقرر شد ظرف دو هفته آینده هییت‌مدیره جدید انتخاب و زمینه باز فعال شدن این واحد صنعتی آغاز شود.

وی افزود: مشارکت و اهتمام سهامداران در انتخاب اعضای هییت‌مدیره باید دو نفر از سهامداران و سه نفر از ایمیدرو باشد زمینه‌ساز بازگشت این مجتمع عظیم به چرخه تولید است.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به صدور حکم دادگاه حقوقی تهران، گفت: با تشکیل هییت‌مدیره جدید، وضعیت حساب‌های شرکت و بستانکاری و بدهکاری بررسی و باید زمینه فعالیت آن در اسرع وقت فراهم شود.

براساس این گزارش، در سی و هشتمین نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به میزبانی فرمانداری شهرستان میبد و با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه شهرستان، مقامات عالی قضائی استان و شهرستان ومدیران کل دستگاه های مرتبط برگزار شد، درخواست ۲۰ شرکت در خصوص موانع تولید بررسی و برای حل آن تصمیماتی اتخاذ شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.