چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فعال‌سازی مجدد ۳۱ واحد تولیدی استان مرکزی
28 شهریور 1400 - 11:35
شناسه : 17991
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۱ واحد صنعتی راکد و تعطیل این استان از ابتدای امسال تاکنون به چرخه تولید بازگشتند.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جعفری کرهرودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اظهار داشت: واحدهای تولیدی مذکور سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین‌آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردشگری از چرخه تولید کنار رفته بودند. لذا با شناسایی این واحدها و عارضه‌یابی مشکلات آن‌ها توسط نهادهای مسئول، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت حمایت‌های لازم در این خصوص انجام و این واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند و دست کم بیش از ۵۵۰ فرصت شغلی در استان مرکزی احیا شد.

وی افزود: کمک به تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی، جذب سرمایه‌گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت‌هایی بود که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در پایان با بیان اینکه سال گذشته نیز ۱۵۹ واحد صنعتی راکد و تعطیل استان مرکزی به چرخه تولیدی بازگشتند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز ۱۸۳ واحد تولیدی تعطیل در این استان شناسایی و مقدمات بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید فراهم شده است. بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان، اداره کل امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و دادگستری استان نقش مهمی در احیای واحدهای تعطیل و راکد استان داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.