چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فعال‌سازی ۴۱ معدن در استان فارس
11 اسفند 1399 - 12:06
شناسه : 8162
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: ۴١ معدن غیرفعال استان به چرخه تولید مواد معدنی بازگشته است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان، اظهار داشت: سازمان صمت استان فارس امسال ملکف شده بود که ۴۹ واحد معدنی را به چرخه تولید بازگرداند که تاکنون ۴۱ واحد، احیا شده است.

وی افزود: یک هزار و ٢۵۵ واحد صنعتی در استان فارس پایش و مشکلات این واحدها احصا و اقداماتی برای رفع این موانع انجام شده است تا به نوعی زمینه برای ثبات در شرایط این واحدهای تولیدی فراهم شود.

رییس سازمان صمت استان فارس با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی بزرگ، زمینه رشد اشتغال در فارس را فراهم کرده است، گفت: ضمن بازگشت ٢٢١ بنگاه اقتصادی به چرخه اشتغال‌زایی، نزدیک به دو هزار و ۵٣۴ شغل در این زمینه ایجاد شده است.

ایزدی یادآور شد: در بخش معدن، علاوه بر آزادسازی بیش از دو هزار محدوده بلوکه شده معدنی در استان فارس به همراه فعال‌سازی بیش از ۴١ معدن در استان، پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، ۴۹ واحد معدنی دیگر در این استان فعال ‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان فارس ۱۹ بهره‌بردار، صاحب امتیاز معدنی شده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.