سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
«فملی» هم‌تراز با پنج شرکت برتر به لحاظ ارزش
26 اردیبهشت 1401 - 13:01
شناسه : 27829
در نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا با حضور وزیر اقتصاد، شرکت ملی صنایع مس ایران به ‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی شناخته شد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، نخستین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور مقامات و مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شده و شرکت‌ ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و پالایش نفت اصفهان به ‌عنوان پنج شرکت برتر به لحاظ ارزشی معرفی شدند.

در این مراسم، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، تندیس شرکت برتر از لحاظ ارزش بورس را از احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، دریافت کرد. همچنین شرکت‌های برتر در حوزه پتروشیمی شامل پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی شازند و پتروشیمی بیستون نیز لوح سپاس و تندیس دریافت کردند و از آن‌ها تجلیل شد.

شرکت پارس فولاد سبزوار و سرمایه‌گذاری سیمان تامین، دو شرکت عرضه‌کننده پیشرو و شرکت‌های ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، معدنی و صنعتی چادرملو، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، فولاد سیرجان ایرانیان و نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد، پنج شرکت با بیشترین رشد افزایش حجم و ارزش معاملات بودند که تندیس و لوح یادبود این مراسم را از آن خود کردند.

انجمن‌های برتر که همراهی خوبی با بورس کالا در افزایش شفافیت و کشف نرخ عادلانه کالاها داشتند شامل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن سنگ آهن بودند که از آن‌ها نیز تجلیل شد. مجتمع جهان فولاد سیرجان، آهن و فولاد ارفع، فولاد کاوه جنوب کیش، مجتمع فولاد خراسان و صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، پنج مجتمع فولادی بودند که نسبت فروش داخلی بالایی داشتند.

گفتنی است، در این مراسم، همچنین از بانک ملت به عنوان پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان و عرضه‌کنندگان بورس کالا و دارای بالاترین ارزش تراکنش‌های تسویه شده تجلیل شد. هلدینگ‌های برتری که در این مراسم لوح گرفتند و از آن‌ها تقدیر شد، شامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس،شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.