چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادخوزستان برترین مشتری بانک ملی
13 خرداد 1400 - 13:57
شناسه : 13325
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران و هییت همراه روز سه‌شنبه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: نگاه سهامداران شرکت نگاهی توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری بلندمدت است. خوزستان بهترین بستر از لحاظ آب و انرژی و دسترسی به آب‌های آزاد، جهت سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

وی افزود: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده شمش فولادی و صادرکننده نمونه کشور، همواره بانک ملی را از مجموعه‌های بسیار خوشنام و فعال دانسته و این بانک یک شریک تجاری ارزنده برای گروه فولاد خوزستان از بدو تاسیس تاکنون است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، گفت: همکاری بانک‌ها فرصتی کلیدی در راستای توسعه است و باید از این فرصت بهترین بهره را کسب نمود. البته یکی از دغدغه‌های اصلی ما معیشت پرسنل است و از بانک‌ها انتظار داریم در حوزه‌ی تسهیلات، رضایتمندی همکاران را فراهم آورند.

فولاد خوزستان اصلی‌ترین مشتری بانک ملی است

مونسان معاون مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار، بیان کرد: یکی از سیاست‌های بانک ملی حمایت از واحدهایی است که برای کشور ارزش‌آفرینی می‌کنند و سعی در قطع وابستگی به بیرون کشور را دارند. لذا شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از مشتریان اصلی و برتر در ایفای تعهدات خود است.

وی ضمن تمایل به توسعه کمی و کیفی همکاری‌های تجاری فی مابین، بانک ملی را یک شریک تجاری در کنار فولاد خوزستان توصیف نمود و بر بالابردن سطح ارتقای همکاری و تعاملات و ایجاد زمینه ارتباط دو سویه تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه مدیران دو بنگاه اقتصادی کشور، ضمن مذاکره و بیان نقطه نظرات، راه‌های توسعه و تقویت روابط و همکاری‌‌های آتی را مشخص نمودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.