جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
فولادسفیددشت، رکورد تولید خود را شکست
02 تیر 1400 - 9:07
شناسه : 14151
مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: این شرکت با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن‌اسفنجی در سومین ماه از فصل بهار، رکورد تولید این محصول در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت را نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، به میزان یک هزار و ۴۵ تن افزایش داد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان سلیمانی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اشاره به اینکه واحد احیای مستقیم این شرکت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن‌اسفنجی در خرداد ماه، توانستیم رکورد تولید این محصول در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت در شهرستان بروجن را نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، افزایش دهیم.

وی افزود: با تولید این میزان محصول در خردادماه سال‌جاری، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱۲ درصد مازاد بر برنامه محقق شد.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت همچنین با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولادمبارکه، گفت: کسب این‌گونه موفقیت‌ها مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین‌کنندگان و سایر شرکای کسب و کار شرکت است.

سلیمانی در پایان با اشاره به حمایت‌های سهامداران شرکت (فولادمبارکه و سازمان ایمیدرو) در جهت دستیابی به توفیقات پی در پی فولادسفیددشت، خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته‌گری تا پایان سال‌جاری هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.