پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه برترین تولیدکننده محصولات فولادی در کشور
29 خرداد 1400 - 9:58
شناسه : 13923
مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک مطرح کرد؛ مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک گفت: در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولادمبارکه نیست و این شرکت در ایران حرف اول را می‌زند. در این راستا استفاده از محصولات فولادمبارکه باعث ایجاد مزیت رقابتی در شرکت سپهر الکتریک شده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی اکبر حاجی میرصادقی مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه تولید لوازم خانگی، اظهار داشت: در مجموع نسب به کیفیت محصولات فولادمبارکه رضایت داریم و امیدواریم این شرکت روز‌به‌روز در راستای افزایش کیفیت محصولات خود تلاش کند.

وی افزود: اگرچه در برخی موارد محصولات این شرکت با یکسری مشکلات به دست مجموعه سپهر الکتریک می‌رسد اما هرزمان در این خصوص به این شرکت اطلاع‌رسانی کرده‌ایم در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک در پایان با پاسخ به این سوال که آیا استفاده از محصولات فولادمبارکه باعث ایجاد مزیت رقابتی برای این شرکت شده است یا خیر، گفت: بی‌شک همین‌طور است. در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولادمبارکه نیست و این شرکت در ایران حرف اول را می‌زند.

شایان ذکر است شرکت فولادمبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد کیفی‌سازی محصولات در تاریخ شکل‌گیری این شرکت شد. بر این اساس همزمان با رشد چشمگیر تولید بالاترین بازده کیفی محصولات در نواحی فولاد سازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصدی در کل شرکت و بهبود ۲ درصد نسبت به سال گذشته شد که در شرکت فولاد‌مبارکه رکوردی جدید محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.