چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه سوار بر موج تحول دیجیتال
06 مرداد 1400 - 9:41
شناسه : 15595
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: چشم‌انداز شرکت فولادمبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» است و 5 مرداد ماه در تقویم این شرکت به عنوان «روز هوشمندسازی» نام‌گذاری شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اظهار داشت: امروزه محیط کسب و کار به دلیل تغییرات شدید عوامل مختلف نظیر روندهای بین‌المللی در صنعت به خصوص صنعت فولاد، تحولات فناوری به ویژه فناوری‌های نوظهور، دارای چالش‌های بزرگی است. از این رو شرکت فولادمبارکه برای حفظ جایگاه رقابتی خود در بازار داخلی و خارجی و همچنین تولید محصولات پیچیده و با ارزش‌افزوده، استفاده از ظرفیت شرکت‌های نوپا در ارائه محصولات نوآور، استفاده از فناوری نوظهور و نیز اقتضائات خدمات و پیچیدگی فرایندها نمی‌تواند نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال یک روندجهانی است، افزود: اغلب شرکت‌های برتر فولادسازی دنیا، استراتژی‌های مشخصی مبتنی بر آن تدوین و سرمایه‌گذاری‌های کلانی در این خصوص انجام داده‌اند، بنابراین شرکت فولادمبارکه نیز راهی جز پیمودن این مسیر برای خود متصور نیست.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: امروزه  اکوسیستم‌های جدید محیط کسب و کار در ۴ حوزه شامل فرایند، محصول، اقتصاد چرخشی و تحول دیجیتال تعریف شده‌اند که فولادمبارکه برای هر ۴ عنوان برنامه اجرایی تدوین کرده است.

عظیمیان بیان کرد: چشم‌انداز  تعریف شده برای شرکت در حوزه تحول دیجیتال ،«فولاد هوشمند در کلاس جهانی» است؛ معیارها و شاخص‌های هوشمند بودن در کلاس جهانی براساس الگویی انتخاب شده که طی سال‌های اخیر توسط مجمع جهانی اقتصاد و شرکت مشاوره مکنزی با عنوان شبکه جهانی فانوس دریایی شناخته می‌شود و معرفی شرکت‌های پیشرو در حرکت به سمت انقلاب صنعتی چهارم با تایید این نهادها انجام می‌پذیرد.

«روز هوشمندسازی» در تقویم فولادمبارکه ثبت شد

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اذعان داشت: جهت دستیابی به یک کارخانه هوشمند در کلاس جهانی براساس انقلاب صنعتی چهارم، شرکت فولادمبارکه تهیه و تدوین سند ره‌نگاشت تحول دیجیتال را در دستور کار قرار داد که در تاریخ ۵ مرداد ماه سال گذشته رونمایی و شعار «فولاد فردا، هوشمند از سنگ تا رنگ» برای آن تدوین شد؛ این روز در تقویم فولادمبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نام‌گذاری شده است.

عظیمیان در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت نمادین نشان از تعهد و توجه ویژه فولادمبارکه به مسیر انتخاب شده است که انتظار می‌رود خانواده بزرگ مبارکه و همه ذی‌نفعان درون سازمانی و برون سازمانی به ویژه کارکنان پرتلاش با جدیت دوچندان، فولادمبارکه را برای موفقیت در این طرح بزرگ همراهی کرده و موجبات اجرای سریع‌تر طرح فولاد +۲۲ به عنوان نخستین گام اجرایی در سال جاری را فراهم کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.