پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه لوکوموتیو صنعت و اقتصاد کشور است
02 خرداد 1400 - 16:21
شناسه : 12667
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه: مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی این شرکت ضمن عرض تبریک گفت: کار رسانه‌ای و روابط عمومی به دلیل روبه‌رو بودن با نظرات، افکار و دیدگاه‌های مختلف از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که می‌تواند یک جامعه را نسبت به آن سازمان علاقه‌مند و یا آن را مورد انتقاد قرار دهد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این نشست، اظهار داشت: امروزه میزان تحولات در بخش‌های مختلف به حدی سرعت گرفته است که اگر همگام با تغییرات حرکت نکنیم، در بسیاری از بخش‌ها عقب خواهیم ماند و نمی‌توانیم خود را با تغییرات تطبیق دهیم.

حساسیت بسیار بالای کار روابط عمومی

 مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، گفت: کار رسانه‌ای و روابط عمومی به دلیل روبه‌رو بودن با نظرات، افکار و دیدگاه‌های مختلف از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا فعالان در عرصه روابط عمومی باید دقت نظر کافی و تخصص بالا در این زمینه را داشته باشند.

عظیمیان با اشاره به اهمیت مخاطب در مباحث رسانه‌ای، بیان کرد: نکته بعدی حائز اهمیت در کار روابط عمومی موضوع مخاطب‌شناسی، طبقه‌بندی مخاطبان و اطلاع رسانی دقیق و تخصصی ویژه هر مخاطب است.

قوی‌ترین؛ سریع‌ترین است!

 مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، شرایط برای نوع فعالیت در بخش‌های مختلف تغییر یافت؛ در واقع می‌توان گفت که در شرایط فعلی قوی ترین؛ سریع ترین است! یعنی برنده اصلی کسی است که بتواند سرعت عمل بیشتری در کار خود داشته و از تکنولوژی‌های نوین برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کند.

عظیمیان اذعان داشت: برای مثال تا پیش از به وجود آمدن شرایط فعلی، تنها تعداد محدودی از افراد ثروتمند امکان حضور در دانشگاه‌های بزرگ دنیا را داشتند، اما با تغییر روش تدریس در دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های درس به صورت آنلاین، شرایط به طور کلی تغییر پیدا کرده است.

روابط عمومی می‌تواند کل جامعه را به یک سازمان علاقه‌مند کند

عظیمیان تصریح کرد: عملکرد افراد فعال در حوزه روابط عمومی و نوع تبلیغاتی که برای مجموعه خود انجام می‌دهند، بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است و می‌تواند یک جامعه را نسبت به آن سازمان علاقه‌مند و یا آن را مورد انتقاد قرار دهد.

وی ادامه داد: تنها زمانی می‌توان گفت که مجموعه روابط عمومی کار خود را به درستی انجام داده است که مخاطبان خود در سازمان را به خوبی شناسایی و برنامه‌ریزی لازم را جهت هم‌افزایی در میان اعضای  آن سازمان انجام دهد. در این راستا می‌توان از اهمیت مخاطب‌شناسی و طبقه‌بندی آن آگاه شد.

مدیرعامل فولادمبارکه اظهار کرد: در شرایط فعلی که سرعت بالایی در تغییر پلتفرم‌های تعریف شده برای بخش‌های مختلف وجود دارد و هر روز تکنولوژی و برنامه جدیدی منتشر می‌شود، اگر قرار است در سطح جهانی حرکت کنیم باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شود که سلایق و نظرات همه مخاطبان را به خود جلب کند.

فولادمبارکه لوکوموتیو صنعت و اقتصاد کشور است

عظیمیان با اشاره به نقش فولادمبارکه در ایران، گفت: جایگاه و توانمندی شرکت فولادمبارکه نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند به عنوان لوکوموتیو صنعت و اقتصاد کشور شناخته شود؛  چراکه  فولادمبارکه نقشی سازنده، پیشرو و جریان‌ساز در به حرکت درآوردن صنایع کشور دارد.

وی افزود: بنده طی دو سال فعالیت خود در مجموعه فولادمبارکه، بارها اعلام کرده‌ام که باید امید را به جامعه پمپاژ کنیم، چراکه تهاجم فرهنگی داخلی و خارجی بر جوانان ما بسیار بالا بوده است و می‌تواند عواقب بدی به همراه داشته باشد.

مدیرعامل فولادمبارکه در ادامه با تاکید بر اینکه برای رونق و توسعه در اقتصاد کشور نیاز است تا نگاهی امیدوارانه داشته باشیم، عنوان کرد: انتظار داریم که ورزشگاه نقش جهان را به طور کامل به فولادمبارکه واگذار کنند تا در حد استانداردهای بین‌المللی المپیک آن را ساخته و تجهیز کنیم. این اقدام را می‌توان بدون منابع مالی شرکت فولادمبارکه و تنها با اعتبار این شرکت انجام داد. زیرا وقتی همه سرمایه‌گذاران بدانند فولادمبارکه سرمایه آن‌ها را تضمین می‌کند، باعث ایجاد یک مجموعه سودآور و بدون هزینه خواهد شد.

عظیمیان گفت: اقتصادهای بزرگ دنیا توسط شرکت‌های قدرتمند آن کشور رشد می‌کنند؛ برای مثال در کشوری همچون آمریکا تنها هشت شرکت بزرگ اقتصاد این کشور را به جریان می‌اندازند و ما در جایگاهی هستیم که می‌توانیم اقتصاد ایران را سرعت بخشیم.

درآموزش‌ها باید از بهترین متخصصان علم ارتباطات و رسانه استفاده کرد

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه بیان کرد: لازم است تا مدیران در بخش روابط عمومی و نیروهای آن‌ها به سمت ارتقای دانش برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های مرتبط با روابط عمومی پیش بروند. در این زمینه مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه باید از بهترین متخصصان علم ارتباطات و رسانه استفاده کنند تا فعالان در این حوزه با دانش روز، وسایل ارتباط جمعی جدید و تجهیزات روز آشنا و آموزش‌های لازم را ببینند.

عظیمیان در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که شرکت فولادمبارکه در دیگر فعالیت‌های خود از جمله طرح تحول دیجیتال توانست از مشاوران برتر بین‌المللی استفاده کند، انتظار داریم که در حوزه روابط عمومی نیز این اقدام صورت گیرد و از یک مشاور معتبر بین‌المللی در این رشته استفاده شود تا روند فعالیت در این بخش نیز سرعت بیشتری به خود گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.