چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه متعلق به کل کشور است
30 بهمن 1399 - 9:56
شناسه : 7405
نماینده مردم تبریز در مجلس: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه فولادمبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولادمبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت‌‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره لزوم حمایت از شرکت فولادمبارکه در کشور، اظهار داشت: فولادمبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا بتواند به رشد اصلی در تولید فولاد که در کشور و سایر استان‌ها وجود دارد دست یافته و به هدف‌های برنامه ششم و کلان کشور برسیم.

وی همچنین در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعه بزرگ فولادی افزود: وظیفه ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند. بنابراین باید اشاره کرد که صنایع فولادی همچون فولادمبارکه در کشور، کارآفرینی و رشد اقتصادی را با خود همراه می‌کنند.

فولادمبارکه چرخ‌های صنعتی کشور را به راه انداخته است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: فولادمبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های «مادر» در صنعت ایران به شمار می‌آید. اگر فعالیت این شرکت متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.

به عقیده میرتاج‌الدینی، شرکت فولادمبارکه با ظرفیت تولید بیش از ۷ میلیون تن فولاد در ایران باعث شده است تا چرخ‌های صنعتی کشورمان به راه افتد.

وی در ادامه بازدید خود از غرفه فولادمبارکه اظهار کرد: بنده از نزدیک از خطوط تولید شرکت فولادمبارکه بازدید کرده‌ام؛ این شرکت همچنین طرح توسعه نورد گرم ۲ را در دستور کار دارد که باید به سرعت آن را عملیاتی کند.
انتهای یپام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.