چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه ناجی بیماران کرونایی است
14 تیر 1400 - 11:11
شناسه : 14740
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه بخش خصوصی در تهران با دریافت هزینه اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند، اما شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادی کشور در این امر به صورت رایگان به یاری هم‌وطنان خود شتافته است که باید سرلوحه دیگر صنایع کشور شود.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شیوع این بیماری را در کشور فوق بحرانی خواند و اظهار داشت: بیشترین عامل بیماری در موج چهارم کرونا گونه جهش یافته انگلیسی است.  

وی افزود: این گونه جهش یافته کرونا میزان سرایت بالایی دارد اما مرگ و میر آن مشابه گونه چینی است که امیدواریم گونه برزیلی به این وضعیت بغرنج دامن نزند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، گفت: موج چهارم کرونا تحت تاثیر کرونای جهش یافته انگلیسی است که امیدواریم با واکسیناسیون بتوان انواع ویروس کرونا را مهار کرد.

مردانی بیان کرد: به طور کلی انجام تست PCR برای تشخیص ویروس انگلیسی کرونا کافی نیست و مراکز مرجع که قدرت دسته‌بندی ویروس را دارند؛ می‌توانند آن را تشخیص دهند. اما روند درمان به یک صورت است و تنها تفاوت در میزان شدید سرایت گونه جهش یافته انگلیسی است.

تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانی توسط فولادمبارکه تحسین برانگیز است

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بخش خصوصی پایتخت با دریافت هزینه در همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: اینکه شرکت فولادمبارکه به صورت رایگان اکسیژن مراکز درمانی استان اصفهان و برخی از استان‌های کشور را تامین کرد درخور تقدیر و تشکر است و امیدواریم این مسئولیت اجتماعی سرلوحه صنایع دیگر نیز قرار گیرد. 
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.